torsdag 1. oktober 2020

Test

Nå er jeg lei av tull og tøys med blogger. Hvis dette bildet krymper når jeg poster det blir jeg veldig sur. 

Oppdatering: Det krympet ikke. Da får jeg forske mer i morgen. Jeg skal til tannlegen i dag skal og etterpå hente eldste barnebarnet som har høstferie. 

Men da tyder det i alle fall at jeg har fått bildet til å forbli stort. Bildet er en primula som plutselig sto i bedet og blomstret :)

Har tilbrakt veldig mye tid foran både pc og nettbrett/tablet for å finne ut av dette. Jeg er ikke å mål enda, men da går det kanskje fremover...

23 kommentarer:

  1. Hello Marit,
    You picture look fine to me, a good size. Enjoy your time with your grandchild. I hope blogger is easier to use, it may take a little while to be used to the changes. Take care, have a great day!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello Eileen,
      Thank you. Yes, I enjoy the time with her very much. That's the way it is I guess, but it takes some time to get used to it.
      Take care, and have a great day!

      Slett
  2. Bildet har fin størrelse! Og fin primula :-)

    SvarSlett
  3. Åh, det var vel nok godt, at det lykkedes!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var godt å få til det med bildet!
      Klem

      Slett
  4. Billedet er fint. Jeg krydser fingre for, at du lykkes med at reetablere din blog.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja, jeg tror det skal gå bedre nå.

      Slett
  5. Hei Marit

    Det blev jo helt ok, nedenunder dit indlæg kommer der dog en liste over dine sidste indlæg, der er billedet også stort, og det burde vel være en miniature ligesom de andre??
    Det virker som om blogger bruger os som betatestere.....

    Ha en dejlig aften

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Karsten
      Ja, det ble helt ok. Ja, det er ikke noe jeg har valgt, så det er noe blogger har lagt til. Det skal jeg ta bort. Ja, de gjør nok det....

      Ha en deilig dag

      Slett
  6. Hej Marit
    Ja man kan bruge meget tid på det blogværk, måske er det derfor, de andre ikke gider længere.
    Jeg har også rendt til tandlægen mere end en gang i sidste måned.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Det er nok en fare for at det er sånn det har blitt. Det fryktelig dumt :(
      Huff, da er vi to. Jeg må også dit igjen.
      Klem

      Slett
  7. Jeg er heller ikke fornøyd med nye Blogger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ennå ikke hørt om noen som er fornøyd med nye blogger. Det er ikke til å forstå hvorfor de måtte endre på det som fungerte så bra.

      Slett
  8. Hej Marit!
    Det blev fint med bilden, och färgerna på bloggen är också fina.
    Trevlig helg /Marika

    SvarSlett
  9. Ja, det er jo et helt nyt design på din blog, men det fungerer rigtig godt. Tillykke med de ting du nu har fået styr på og held og lykke med resten!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ulla! Jeg håper at det fortsetter fremover.

      Slett
  10. Jeg sliter også med diverse ting som er ergelig.
    Nå sist var det linjeskift som ble feil selv om jeg rettet opp. Gang på gang.
    Menb bildet ditt kommer fram helt greit Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mye å ergre seg over i nye blogger. Så dumt da, Martin!
      Det er bra at det er i orden.

      Slett
  11. Vet att ni är många som klagar på blogger just nu men jag upplever att flera bloggar blivit renare och snyggare. Din är också renare och mer tilltalande nu. Men om du kan hitta inställningen för att göra själva textdelen av sidan bredare skulle det bli ännu bättre. Nu är sidokolumnen väldigt bred på min skärm.

    Förändringen på blogger - är det att man skapat en drag-and-drop funktion för rubriker, text, bilder mm?

    Kram, Carina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette er et problem for mange. Ok, da skal jeg prøve på det. Det ser ikke sånn ut for meg :)

      Ikke det jeg vet om, men sånne ting vet du mer om enn meg ;)

      De har kommet med nye maler/tema, og disse har skapt mye problemer.

      Klem, Marit

      Slett
  12. Nya blogger är såååå jobbig! Inget är som det ska! Lär väl mig, men ändå...texten hamnar hur som helst och inte kan jag flytta bilder! Morr!!!!!
    Ha en skön helg nu!
    Kram Titti

    SvarSlett

Et lite vårtegn...

I dag så jeg svarttrosten/ Turdus merula for første gang i  denne vårvinteren som vi har nå. Jeg forstår godt at den ikke har villet komme t...