tirsdag 16. september 2008

Hosta som jeg har



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mange pioner uten navn, iris og ekorn.

 Ja, jeg tar det i den rekkefølgen :-) Jeg har kjøpt så mange pioner opp igjennom årene, og dessverre så har noen av navnene blitt "bor...