fredag 30. juli 2010

Og så var det mere bilder...

              Bilde nr. 1: 'Salmon Twinkle'
Bilde nr. 2:  'Marseille'
                       Bilde nr. 3: 'Silverwood' tror jeg...
Bilde nr. 4 : 'Dot Com'
    Bilde nr 5 : 'Bela Lugosi'
    Bilde 6 og 7: ukjent navn
Bilde nr. 8: 'Frans Hals'

Liljene og dagliljene blomstrer for fullt akkurat nå.  Jeg har fått plantet nesten alle de nye plantene bortsett fra den furuen som jeg ikke helt vet hvor skal plasseres. Har flyttet på potta ørten ganger nå uten å bli enig med meg selv. Leste at den skulle ha masse sol, og da blir flere steder jeg hadde tenkt ut eliminert. Sånn er det å handle først og tenke etterpå...
.

7 kommentarer:

  1. Flotte bilder igjen. Marit. Spennende hvor du planter den, da. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Nydelige, både liljer og dagliljer!

    SvarSlett
  3. Lekre liljer og dagliljer, den i headingen er flott.

    Jeg kjenner meg igjen i det å handle først og etterpå lure på hvor planten skal plasseres...

    SvarSlett
  4. Takk for det alle sammen! God helg til dere alle :)

    SvarSlett
  5. Marit, kan du sende meg en PM med fullt navn og adresse? Så får jeg sendt de Lewisiaene til deg :)

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...