mandag 26. januar 2009

Ny komfyr

I dag har vi vært og hentet den nye komfyren. Jeg har lest til øyet har blitt både stort og vått, og det var litt av en overgang i fra den urtidsovnen som vi overtok når vi flyttet hit. Jeg ga bort min relativt nye komfyr den gangen til min datter, for hun trang også en ovn. Den som sto her var fuget med silikon langt kantene, så den var nesten ikke til å rikke. Jeg hadde i hvertfall ikke fått det til. Men med litt muskelkraft fra mannen i huset, så fikk han det til. I morgen skal jeg prøve meg på den nye stekeovnen. Må jo bake ett eller annet da for å teste "ekte" varmluft. Hva som er forskjellen på ekte og falsk varmluft må gudene vite. Nå skal jeg se på den svenske serien Livet i Fagervik som begynte på NRK sist mandag. Jeg må jo gi den en sjanse til, for en episode er litt lite å bedømme en serie etter. Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Et lite vårtegn...

I dag så jeg svarttrosten/ Turdus merula for første gang i  denne vårvinteren som vi har nå. Jeg forstår godt at den ikke har villet komme t...