søndag 7. september 2008

Teknikk og forvirring

Jeg skrev et innlegg i går som jeg postet, men når jeg så hvordan det ble ferdig så slettet jeg det. Alikevel ligger det ute i oversikten på hagegal *forvirret* Fy hvor jeg savner smiley'ene!

Det som skjedde med innlegget var at jeg la ut mange bilder, og så ble innlegget mange kilometer langt nedover. Vel, det var bare noen kattebilder fra i sommer, men jeg kan jo prøve med færre bilder. Jeg er ikke helt fortrolig med alt det nye i denne bloggen, men det går seg vel til etterhvert håper jeg.



Zafir i kattegården

2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg igjen, det tar tid å bli kjent med nye systemer. Synes kattene dine er kjempesøte!

    SvarSlett
  2. Det var godt å høre at det ikke bare er meg som sliter litt, randine :) Ja, kattene er søte. Han ene er veldig kosete og ligger på fanget flere ganger om dagen.

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...