tirsdag 30. september 2008

Et mirakel er skjedd

Postpakka fra Hageglede som var borte er funnet, og den er i Drammen nå. Det må vel betegnes som et mirakel? Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org Jaja, flott er det i hvertfall at pakken er her i morgen. Jeg venter fortsatt på pakker i fra Bakker. Knurr og dobbeltknurr, jeg er %&)/%¤!! lei av å vente på løk Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

I dag har jeg vært på besøk hos mine foreldre, og det er jo alltid hyggelig. Var innom på et kjøpesenter, og fant billige stuegardiner til 69 kr pr. høyde. De tenkte jeg å bruke til jul, for det vil bli fint med lyse gardiner. Forandring fryder.

Nå regner det i strie strømmer her, og det skal det visst gjøre i morgen også. Men det er i grunnen bare fint, for det var knusktørt i bakken nå. Trenger masse regn før det fryser til, for alt vintergrønt trenger det.

Vi fikk heldigvis tatt inn teltduken til pavlijongen i går ettermiddag. godt for alt som er gjort. Fikk også tatt opp løkene av lilium nepalense, og satte de i potte i drivhuset.
Når jeg var på besøk i dag fikk jeg med en hel potte stapp full av liljeløk som min mor hadde gravd opp. De får jeg plante når det en gang blir opphold.

9 kommentarer:

  1. Hva passer vel bedre enn Boy George med It's a Miracle?

    Boy George - It's a Miracle

    SvarSlett
  2. Hehe solfrid, den passet jo veldig godt til overskriften. Den var fryktelig 80-talls stil. Huttetu.

    SvarSlett
  3. Jeg bare VISSTE at det måtte være Posten som hadde fått fram noe, når noen snakket om et mirakel! ;)

    SvarSlett
  4. Oisann, da får vel jeg også pakken min derfra snart , håper jeg.

    SvarSlett
  5. miamaria, ja ikke sant? ;)Sånne mirakler skjer jo ikke hver dag! hehe...

    SvarSlett
  6. bjørg47, ja det er nok ikke bare meg som har ventet på løker. Bra at de endelig kommer.

    SvarSlett
  7. Miraklenes tid er ikke over! Håper den varer til alle løkpakker er trygt framme.

    SvarSlett
  8. berit, ja la oss håpe på det. Det er jo forferdelig ergelig å vente på noe som burde ha vært i bakken nå... :(

    SvarSlett
  9. veldig interessant, takk

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...